AenH-in-Guatemala.reismee.nl

Onze laatste dag in Pojom

Wat is de tijd snel gegaan. Vandaag is al weer onze laatste volledige dag in Pojom. De laatste keer naar de rio, de laatste keer pojomse muggen, honden en ander ongedierte, de laatste keer wakker worden van de anuncios (het omroep systeem start rond half 6) We hebben er enorm van genoten en het had nog wel iets langer mogen duren. Wat hebben we hier veel bij kunnen leren!

Aan de andere kant hebben we ook heel veel zin in de laatste twee weken reizen. We vertrekken vrijdag midden in de nacht vanuit Yalanhuitz. (de laatste keer met zware tas de berg over)

Ons reisplan is als volgt: We reizen eerst naar San Christobal in Mexico. Van daaruit zullen we ook Palenque aan doen een andere stad iets hoger in Mexico. Vanuit beide steden zullen we een hele dag een uitstapje maken naar een bezienswaardigheid. In San Chrisobal zal dat een grote kloof zijn en in Palenque de Maya tempels en watervallen. Na deze twee steden reizen we terug naar Guatemala naar Flores. Dat is een schiereiland vlak bij Tikal. Tikal zijn de grootste en best bewaarde Maya tempels van Guatemala. Deze zullen we ook zeker gaan bekijken. Daarna doen we opnieuw een ander land aan namelijk Belize. Hier zullen we iets meer vakantie gaan vieren. We hopen te gaan snorkelen bij Caye Caulker en zonnen op het strand van Palencia. Onze laatste reis bestemming is Antigua. Deze stad ligt vlak bij Guatemala city en is de ideale locatie om onze laatste dagen in Guatemala door te brengen. We kunnen op 25 juni vanuit Antigua rechtstreeks naar het vliegveld.

Tijdens de reis hopen we jullie natuurlijk op de hoogte te houden van onze belevenissen.

Nu voor de laatste keer de hartelijke groeten en Adios uit Pojom

Ann en Hil

Peter

Hoi Annelies en Hilde,

Geniet maar lekker van jullie welverdiende vakantie!

Met de vrolijke groeten,
Peter

Priska

Goeie laatste weken nog!! Enjoy!
Groetjes, Priska

opa maassen

Hallo Hilde,

Fijn om te lexen dat het goed met jullie gaat. Geniet nog maar die laatste 2 weken en doe voorzichtig.

Groet Opa.

eddy maassen

goed gewerkt meiden en nu nog even genieten groeten van ed

tante Wilma

hoi meiden ik heb jullie wel steeds gevolgd maar nu nog weer eens een reactie van hier
Jullie hebben het daar echt geweldig en wat een ervaring super hoor want jullie doen het gewoon goed volgens mij.
Geniet van jullie verdiende vakantie en ook lezen we graag daar van.
Een lieve groet uuit Nieuw-Lekkerland Wilma en de rest.

Sjoeke

He Hilde en Annelies!
Leuk om alvast te lezen wat jullie allemaal gaan doen de komende twee weken. Geniet van het reizen en alles wat je gaat zien en mee maken. En niet vergeten: geniet na van alles wat jullie de afgelopen weken hebben gezien en meegemaakt!
Veel liefs, Sjoeke

Marja Post- Dalebout (tante van Saskia)

Hallo Hilde, leuk om te lezen waar jullie nog naar toe gaan, dat roept hele mooie herinneringen op, wij waren ook in Tikal, Placentia(Belize) en Antigua. wat zullen jullie nog genieten!!
Wij gaan eind november weer voor ruim 3 weken naar onze dochter in Quetzaltenango (Xela)
Goede reis verder!
groetjes Marja